رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است
سرخط خبرها

طوفان گردوخاک از بعدازظهر در مشهد | پیش‌بینی بارش باران برای امشب (۴شهریور۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۰۹۹۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
طوفان گردوخاک از بعدازظهر در مشهد | پیش‌بینی بارش باران برای امشب (۴شهریور۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: مشهد از ساعات بعدازظهر، درگیر طوفان گردوخاک خواهد شد و از اواخر شب بارش باران آغاز خواهد شد که تا صبح ادامه دارد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی قرار گرفته است، در همین راستا شاهد افزایش شدت و سرعت وزش باد و افزایش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در نواحی شمالی، نیمه شرقی و جنوب شرق استان وزش باد شدید‌تر و همراه با طوفان گردوخاک است، افزود: هم‌اکنون در شهرستان درگز شاهد طوفان گردوخاک و وزش باد شدید هستیم.

حکمی ادامه داد: از بعدازظهر امروز به‌تدریج بارندگی از نواحی شمالی آغاز شده و تا فردا بارش‌ها ادامه خواهد داشت و با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال ایجاد روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

بیشترین حجم بارش‌ها امروز بعدازظهر تا فردا صبح خواهد بود. از فردا شاهد کاهش دما هستیم و استان خنک‌تر خواهد شد.

گفتنی است؛ گردوغبار از این نواحی به سایر نقاط استان‌ به ویژه مشهدمقدس منتقل خواهد شد که سبب کاهش کیفیت هوا و قرارگیری در شرایط ناسالم طی امروز و فردا خواهد شد.

لازم به ذکر است مشهد نیز از ساعات بعدازظهر درگیر طوفان گردوخاک خواهد شد و از اواخر شب بارش باران آغاز و در ساعاتی تا صبح ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته ریوش با ١٣درجه و شهرستان داورزن با دمای هوای ٣٩درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تربت‌جام با سرعت ۵٠کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت کلان‌شهر مشهدمقدس نوسانات دمایی٣۴و٢٠درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٣۴درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١٩درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهدمقدس شاخص کیفیت کنونی هوای مشهد با عدد٩٠ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های امامیه در شرایط ناسالم و ایستگاه چمن در شرایط پاک قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->